Tjusigt

Nej det är ingen skrotsamling, det är min hall. Jag tycker det blev ganska snyggt att ha nedriven panel uppställd mot ena väggen. Och bygglampan uppe i taket är en specialbeställd inredningsdetalj från London. Påsarna ni ser har jag placerat ut med största omsorg. Snygga och praktiska förvaringslösningar tycker jag. Man kan flytta runt dem hur man vill. Stolen använder jag som klädhängare. Man måste tänka utanför ramarna när man inreder. Man ska även ta upp färg och teman när man inreder. Så en panelbit använder jag som matta. Ja. Jag är mycket nöjd!



© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha du är knäpp! :) <3

2011-04-15 @ 15:54:28
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: BlueRoseCase

Vad fint att det gamla båthusvirket fick stanna...

2011-04-15 @ 18:17:33
URL: http://bluerosecase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0