Lainio

Var i Lainio i helgen, mysigt att umgås med nära och kära. Brukar bli mycket tok när familjen Eriksson är i farten.


Vi spelade Mölkky, ett finskt spel. Min syster har berättat hur det går till, så slipper jag =)


Riktigt kul är det! Nästan som kubb, fast inte alls som kubb.


Allt ska fotas, jämt och ständigt.


Min syster ser ut som Scream.


Sen var vi på pubkväll i byn.


Jag: Vad söt du är på den här bilden Emma!
Emma: Men jag ser ju helt halv ut.
Jag: Du är halvsöt!
HahahahaHAHAHA. Ha.


Vi hade roligare på vägen hem än på puben.








Och hur vackert det var på vägen hem ska ni få se sen. Älskar att det är ljust på natten!
Min syster studsar fram i natten, hon är så jädrans gullig =)

© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma

fan vad man är snygg ibland :D

2011-06-20 @ 10:02:42
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0