Mors dag

Var på IKEA i lördags och handlade lite, det blev en heldag med sammanlagt nio timmars bussresa, man var lätt mör när man kom hem =) På söndag blev det städning och matlagning och bakning, mamma, Leif och mommo kom och åt hos mig. Och Kasper fick också lite tacopaj. Till efterrätt bakade jag rulltårta och garnerade med grädde och kiwi, mums!




Bakelserna står på fatet från Iittala som jag köpte i lördags. Köpte också en skål:




Mamma öppnar presenter.




Hon fick den här ljuvliga tvålen som jag köpte i Riga, samt en ljusstake från IKEA.

© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma

bjud mej :D inte baka du kaka när jag fyllde år (a)

2011-05-30 @ 14:30:18
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0