Shoppat i Riga

Har 268 bilder från Riga att fixa, så så länge får ni se vad jag fick med mig hem i resväskan =)


Fina stickade sockar från en gullig tant på marknaden.


Smaksatt kaffe är piffigt.


Nyttigt te.


Vet inte om det här är så nyttigt men det är starkt =)


Lettland är känt för sin choklad. Och jag är känd för att älska choklad. Perfect match!




Lovely Pashmina-scarf.


Och en till scarf. Man kan inte ha för många.


En rysk docka. Kommer passa finfint på min stringhylla i vardagsrummet.

© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma

bjud choklad till din älskade syster! :)

2011-05-23 @ 21:59:32
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Självklart =)

2011-05-24 @ 07:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0