Världens konstigaste fika

Tillbaka från Riga. Sliten. Varit en intensiv, upplevelserik och mycket rolig helg! Bilder kommer när jag orkar ladda över dem från kameran. Tills vidare presenterar jag världens konstigaste fika. Vi skulle fika på Wayne's på Arlanda, och i den långa kön spanade jag in utbudet; muffins, mackor, pajer och så vidare. Jag hade bestämt mig för en latte, men inte vad jag skulle tugga på. Väl framme i kassan hade jag inte bestämt mig så då slutade det med att jag inte tog någonting alls att tugga på till kaffet. Men när jag hade betalat och fått mitt kaffe så såg jag en fruktskål på disken, och där låg... en AVOCADO! Åh gud så gott =) Så en latte och avocado blev det.



© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0