Vardagsrum

Trivs så himla bra i vårt  fina vardagsrum =) Det blev färdigtapetserat för någon månad sedan, och jag fick äntligen plocka fram mina fina möbler och pyssla och göra fint. Mycket av inredningen är ärvd, och en del är saker som jag jagat på loppis eller tradera.









Och så lite detaljer:


Lampa från mammas farmor.


Också lampa från mammas farmor.


Pläd med fina mormorsrutor, jagat på Tradera.


Farfars gamla radio. Svinbra ljud i den!


Lampa från mamma, tror hon hade fått den av mormor och morfar.
Jag, mamma och mormor har gjort nya skärmar till den.


© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: emma

men hjälp vad fint det har blivit!!!! :)

2011-11-29 @ 09:08:01
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0