Då kör vi lite London

Jag har alltid älskat London, till och med innan jag åkte dit första gången. Och jag vill dit igen snart! Här är lite bilder från när jag och Sofia var där i juni.






I bussen.


Inne på Madame Tussauds, så sjukt mycket folk! Har varit där två gånger nu, men
det får verkligen räcka.


Yeah!


Helloooo säger jag bara ;)


Dags för afternoon tea.


English breakfast tea ofcourse.


Flera våningar med godsaker! Scones är bäst.

© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för senast, och TACK för mitt fina som sitter på handleden. Gulli å Söt! Och, tack för inspiration i form av vackra bilder. År och dagar sedan jag var här inne och jag kan konstatera att det inte är en dag för tidigt. Stor kram

2011-10-03 @ 14:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0