Cape East

Förra veckan på torsdag var jag och mina arbetskompisar på spa Cape East i Haparanda, det var totalt underbart. Har varit där en gång förut och upplevelsen denna gång var lika bra. Så härligt och avkopplande att bada i de olika poolerna, bubbelbad, flera olika bastun, upplevelseduschar och denna gång vågade jag också prova på "dunderduschen", där 4-gradigt vatten sköljs över en, snacka om chock =) Sedan fick vi champagne och femrätters middag, här är lite bilder. Tyvärr hade jag inte med mig min egen kamera, ska jag ha nästa gång så jag kan fota bättre bilder på maten med mitt 50 mm 1,4 objektiv =)

















© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Jag blir helt tagen alltså av dina bilder

Jag brukar inte bli åksjuk, men av dessa bilder bannemej blir jag de

2012-06-18 @ 00:53:16
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0