Vigseln

Vi vigdes i Järnvägsparken i Kiruna, en väldigt vacker plats! Det var kallt och regnigt den dagen, men vi blev gifta ändå :)
 
Här kommer  vi gåendes längs stigen. Oj så nervösa vi var!
 
Bron var lite hal, tur att ingen av oss snubblade :)
 
Vår vigselförrättare läser de texter vi valt. Det var så fint.
 
Fredriks vänner Roger och Max sjöng och spelade så himla fint. De låtar vi valde
var Bröllopsvals från Hagen och Utan dina Andetag.
 
Fredrik sjöng en låt han skrivit speciellt för tillfället. Jag höll på att börja grina :)
 
Jag torkar grinsnor och Fredrik ser helt crazy ut när han plockar fram ringarna :)
 
Och så bytte vi ringar..
 
Puss!
 
Gifta och glada!
 
 
 
 
Sen började kramkalaset.
 
 
Och så fick vi risgryn över oss.
 
 
 
 
Min bror Rickard var vittne tillsammans med Fredriks bror.
 
Foto: Emma Eriksson.
 
© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: emma

aw ni var så fina!

2012-10-24 @ 08:15:23
URL: http://emzaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0