London

Alla bilder är tagna med min nyinköpta lillkamera. Man märker lite brus vid högre ISO, men jag är nöjd ändå =)


På Oxford street var det galet mycket folk, men fint julpyntat.


Den här t-shirten kanske man skulle ha köpt =)


Jag hittade ett kärlekspar vid Trafalgar Square.


Innan en fotbollsmatch.


Det här är jag och min sambo i ett nötskal. Vi har båda ätit upp
chokladen och satt tillbaka pappret på fatet. Ni får gissa vem som är vem =)



Vi var på London Aquarium och tittade på bland annat söta rockor, jag
är barnsligt förtjust i havsdjur =)



Och så en liten bild på oss på Leicester Square.

©Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma

va fiiina bilder :)

2009-12-15 @ 19:12:02
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: André Hansson

Härligt!!! Blir väldigt sugen på att resa till London. Vad gäller bruset så stör det inte alls faktiskt... Det ger snarare en härlig effekt :o) Men det är väl så att vissa bilder gör sig bättre med brus än andra...

2009-12-18 @ 23:29:22
Postat av: Sandra

London är den bästa staden =) Jo precis, i vissa bilder kan det till och med vara snyggt med brus =)

2009-12-19 @ 12:49:36
URL: http://www.sandrafotodesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0