Mitt 2012 del 2

 
Maj:
 
Jag bakade Petit choux.
 
Pappa kaklade vårt kök.
 
Och flera familjemedlemmar var engagerade.
 
 
Tacomniddag med starka såser.
 
 
Morsdagsfika.
 
Jag var i Amsterdam.
 
 
 
Juni:
 
Tid för jordgubbar.
 
Lillebror tog studenten!
 
Bakade blåbärskaka.
 
Fyllde år och bjöd på kladdkaka.
 
Midnattssol.
 
Leif och Kasper myser i Parkalompolo.
 
Mamma myser med blommorna.
 
Midsommarmat.
 
Bröllopsförberedelserna drog igång på allvar, även om vi planerade redan från februari :)
 
Juli:
 
Var i Tromsö.
 
Provbakade tårtor till bröllopet.
 
Emma var snövit.
 
 
Bakade björnbärskaka.
 
Gräddade våfflor utomhus.
 
Några dagars finväder hade vi iallafall.
 
Vi provade bubbel till bröllopet.
 
 
Valet föll på denna.
 
Bakade bröd till bröllopet.
 
 
En sommarnatt i Lainio.
 
Vi hade provfotografering inför bröllopet.
 
 
© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0