Vill ha!

Lite nyheter. Förhoppningsvis är min hemsida snart klar, som en snäll människa hjälper mig med. Jag har även drabbats av akut optiklängtan. Har funderat på den länge, och nu börjar jag känna ett stort behov av den! Canon EF 70-200/4,0 L IS USM är den jag suktar efter. Synd att IS gör den flera tusen dyrare än den utan... men kanske bra att ha i sämre ljusförhållanden. Funderar på att köpa från USA, men man får passa sig för tull och skatt och diverse avgifter. Var i New York över nyår men pga hög feber och bihåleinflammation och förkylning och hosta och lite till så var jag inte i tillstånd att ta beslut om att köpa optik. Grämer mig! Nåja, måste köpa innan sommaren, behöver den verkligen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0