Drömjobbet

Solresor har en tävling där man kan få vara deras resereporter under en vecka. Uppgiften består av att i sin blogg skriva resedagbok och visa bilder från resmålet där man berättar om hotell, utflykter, mat, stämning med mera. Detta passar mig alldeles perfekt! Jag har alltid drömt om att få vara resereporter, och jag älskar att fota när jag reser för att förmedla känslan och stämningen på platsen, och såklart för att bevara minnena. Dessutom kan jag både fota och skriva, vilket gör hela saken ännu bättre =)

Här är lite tidigare resebilder. Vilka härliga minnen!






















©Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: André Hansson

Men du... Behöver du en fotoassistent på resan??? Jag signar upp mig direkt :o)



Längesedan jag kollade in din blogg... Som vanligt helt fantastiska bilder!!! Keep up the good work.



Har du läst på fejjan... Jag kommer till stan i afton för att jobba hela nästa vecka. Ska vi samla ihop oss och fota lite!?!?



// André

2010-04-18 @ 12:56:58
Postat av: Sandra

Hehe, ja eller hur =) Visst vore det himla kul att få göra något sådant! Fototräff är inbokad, vi ses!

2010-04-19 @ 08:16:13
URL: http://sandrafotodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0