Min sommar del1

Här kommer en bildkavalkad från min sommar! Midsommar firades i Notodden utanför Oslo med ett gäng som hakade på Willy Clay Band för spelningen på Notodden Musikkfestival.


En pappa var på plats.


Mycket god mat förtärdes.






Gottegrisen i mig var nöjd.


Björn och Tony.


David.






En och annan öl slank ner.


Gatuhäng.


Soundcheck i finväder.




Midsommarlunch i glatt sällskap. Björn är glad!


Mumsig midsommartårta.


Och Björn är också glad!






Cowgirls väntar på superstjärnan Brad Paisley.






Paisley i motljus.


Röj på scenen!

©Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0