Iskall snöfestival

Mellan -20 och -30 grader bjöd helgen i Kiruna på, men inte bara det, utan en härlig Snöfestival! Självklart trotsade jag kylan och var ute och fotade, trots att både min kamera och mina fingrar isade... Fler bilder kan du se på www.kiruna.cc.


Årets renrace bjöd på både slöa och hetsiga renar.






När det är -30 får man försöka värma sig så gott det går.


Suddigt skidhopp. Men jag gillar bilden ändå. Vad tycker ni, funkar den?


Dessa coola grabbar gjorde helt galna grejer med sina skotrar. Jag tror
att hela Kiruna var där och såg på när de flög genom luften.







Skönsång på snöscen.



©Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Emma

äntligen lite nya bilder hörru du! :) fina var det också. och jag tycker att hoppbilden funkar :D

2010-02-01 @ 21:54:04
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Emma

men bara på den bilden ju, för jag hade en stor tröja :) ser att du har fixat en hemsida, NIICE!

2010-02-11 @ 22:10:16
URL: http://emzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0