Utför

I fredags stod jag på slalomskidor för andra gången i mitt liv, och det var sååå kul! =) Vi hade jättefint väder och vi hade så otroligt roligt hela dagen. På lördag kom jag inte upp från sängen på grund av enorm träningsvärk, men det var det helt klart värt =)

Frukost på tåget mot gränsen.

Fint!


Fina röda pjäxor.


Bevis! Jag står på skidorna. Foto: Carola Niemi.


Lunchen intogs på Ebbes i Katterjokk.


Så här glad var jag hela dagen =)


Fika måste man ha. Hade imma på kameran, cool effekt =)


Gott med kaffepaus.


Vi studerar vilka backar vi åkt i.


After ski efter en härlig dag på skidor.


Man blir lycklig av sådana vyer!


Det spårade ur lite när vi väntade på tåget...


Tågstationen.



©Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0