Bilder från Budapest

Jag är visst inte så snabb... var i Budapest i juli och nu lägger jag upp bilder =) Jag håller på att jobba för att komma ikapp med alla mina bilder, redigera, samla till portfolio och bildarkiv och samtidigt fixa kunders bilder som ju alltid kommer i första hand. Men det går framåt, snart är jag i fas! Ni kommer även få se bilder från Tromsö, där var jag också i juli månad. Var i Budapest med min fina vän Lenitha, vi hade så mysigt! Och vi behövde båda två en avkopplande resa med mycket fika, mys och samtal.


Fin utsikt!


Vårat snygga hotellrum.


Prydliga. Inte alls tillgjort.


Turistgrupp spanar in utsikten.


Blev några nördiga iphone Hipstamatic-bilder också såklart.


Så vackert i kvällsljus.




Mmm.. mumsig drink med jordgubbar, champagne och sorbet.


Fint fik med läckerheter som macarons.


Vi smakade en var med choklad. Goda! Smälte i munnen.


Snygg bro.




Självporträtt på bron.


Cool restaurang med jättegod mat.


Avkopplande med bad.




Canon ;)






Mycket fika blev det.


Och god mat och gott vin.



© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fint det ser ut där och va bra du är på att fota! :)

2011-10-29 @ 18:17:00
URL: http://pemotretan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0