Cape East

För två helger sen var jag med 6 andra tjejer på Cape East i Haparanda. Det var helt underbart! Vi valde ett paket där det ingick lunch, spaupplevelse, sju-rätters middag (!), champagne, övernattning och frukost. Cape East är verkligen jättefint och det var en härlig dag. Där finns bland annat världens största bastu, upplevelseduschar, flera inom- och utomhuspooler och "dunderduschen", där man får 4-gradigt vatten hällt över sig i några sekunder. Fast den vågade jag inte prova =) Hade ingen kamera med mig så här är lite iphone-bilder.


Vårat fina rum.


Vi hade två rum som vi kunde gå emellan när vi var tre personer.


Spaanläggningen och en av utomhuspoolerna.


I loungen med bar, reception och härliga soffor.


En del inne på spat.


Jättebra och väldoftande miniprodukter som man fick till spaupplevelsen.


Champagne såklart!


Vi åt så sjukt god mat. Här är bara en av alla sju rätter. Vi åt bland annat röding,
löjrom, mandelpotatisglass, ripa, rådjur, hare, ostar och mycket mycket annat.


Alla är inte mina ;)


Utsikt från rummet.

© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: J-P

Hej Sandra

Tack för dom finna omdömmena i din blogg.

Vi hoppas få se er här hos oss igen i framtiden.

Titta in på vår FB sidan där kan man vinna en

spaupplevelse för 2.



Vänliga Hälsningar



J-P Pozzi

2011-10-24 @ 14:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0