London III

Sista Londonbilderna får ni se nu! Säger det igen - jag längtar tillbaka!


Camden.


Shoppingtur på Camden market.


Det var hyfsat mycket folk på Portobello Road Market...


Hihi =)


Här har vi piffat oss för att gå på musikal.


Vi såg We will rock you.


Snygg sko!


Det är kul att fota när det blåser.


Afternoon tea inne på Harrods.


Sofia funderar vad hon ska välja i himlen. Jag menar chokladhallen. Sak samma!


Vi spanar in priserna på Harrods antikavdelning.


Sofia på Trafalgar square.


Och så jag på Trafalgar square.


Vi hade både roligt åt och ångest över den mängd vi shoppade...

© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg :)

2011-10-16 @ 23:58:24
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0