Shoppat

Här är lite prylar jag köpte i Amsterdam, och på Arlanda :) Ni ska såklart få se bilder från vackra Amsterdam också.


Små söta träskor! Var tvungen att köpa en liten souvenir.


Min favorit som var billigare där.


De här Clarinsprodukterna hittade jag till specialpris på Arlanda, har varit
nyfiken att prova några av dom så nu får jag testa!



Den här primern har jag också velat prova länge. Spänki! Om den är
så bra som alla säger.



Tulpanlökar från Amsterdam.

© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Ja testa primern o recensera,är oxå sugen på den!

Yes helt riktigt om jag inte köper t studenten så köper jag t mig själv lite lättare då;)

2012-06-01 @ 11:05:01
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0