Mitt 2012 del 4

Sista delen i min årsresumé. Det har varit ett bra år på många sätt!
 
September:
 
I september bakade jag pollymuffins.
 
Plockade vinbär.
 
Pappa och Fredrik jobbade med veden.
 
Oktober:
 
I oktober hade vi försenad kräftskiva.
 
Jag bakade kanelbullar.
 
Vi var i Paris!
 
November:
 
Fredrik agerade instruktör i klätterhallen.
 
 
 
Bakade kolakakor.
 
Och kladdkakemuffins.
 
Fredrik fyllde år. Här visar han bilder från vår bröllopsresa till sin mamma.
 
December:
 
Julemys.
 
Bakade för ovanlighetens skull.
 
Det blev 12 december 2012 kl. 12.12.
 
Det kom mycket snö.
 
Jag fotade vinterbilder i Lainio.
 
 
 
 
Julafton.
 
 
 
 
Jag var ute i smällkall kyla och fotade massa Kirunahus.
 
Nyårsfest med 60-talstema.
 
© Sandra Eriksson.
Bilderna får ej kopieras eller användas på något sätt utan min tillåtelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0